lørdag 25. desember 2010

Riktig god jul

Julaften kom endelig. Med all sin glans og glede. Dagen min gikk ikke helt etter planen. Pleier vanligvis å stå opp såpass tidlig at jeg får med meg 3 nøtter til Askepott, men plutselig var klokken blitt masse og jeg fikk bare med meg slutten. Men Reisen til Julestjernen fikk jeg med meg. Det er det som er jul for meg. Å bare kose foran tv´n med gamle klassikere.

Pratet med mamma etter middagen (før deres middag) og savnet sørover meldte seg sterkt. Har bare feiret julen borte fra mamma 2 ganger, og det er fortsatt like trist. Savner kosen hjemme. Håper de hadde en fin feiring, at maten smakte og de var fornøyde med årets julegaver. Må innrømme at jeg gleder med til å reise hjem på nyåret for å få litt mammajul. Skal bli godt det!

Julen er for alle, både store og små.

Noe som lukter godt i denne pakken :)

Ble litt lei strikkingen så i dag var det skifte av hobbyprosjekt:

Det mønsteret var enormt. Tror dette vil ta meg år å gjøre ferdig. Ble ikke brodert mye i dag, så fremgangen er ikke noe å skryte av.

Ikke mye som beskriver hva det endelige resultatet skal bli :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar