mandag 6. desember 2010

En hyggelig overraskelse

Jeg hadde kjøpt inn noe garn på tilbud for å lage/strikke en tovet kurv. Noe jeg omsider klarte å fullføre. Strikket, tovet og tørket. Men hva skulle den så brukes til? Ettersom jeg hadde strikket den i julefarger så bestemte jeg at årets første julegave (den første som ville få plass)skulle få den beærende oppgave med å stå i kurven (en eller annen plass).

Vi (min samboer og jeg) har tidligere år laget en pakkekalender til hverandre, men i år kunne han høytidlig meddele at han var blitt for voksen til slikt. Phmf.. (han bare orker ikke lage en kalender til meg). Så vi/jeg ble enige om at det holdt at han kjøpte meg en sjokoladekalender (endte opp med en smartiskalender). Og jeg ga han en flaxkalender, men jeg overrasket han med en aldri så liten fyrsikkalender som han kunne ha stående på jobb (hvem vet, kanskje bildene av den dukker opp en gang).

Vet ikke helt hva som kom over han, men plutselig så hadde han rasket i hop noe og min flotte julekurv fikk den ærende oppgave av å holde på min pakkekalender.

Så no ble jeg imponert. Har virkerlig en snill og god kjæreste. Han glimtet til denne gangen ;)

1 kommentar: