torsdag 23. desember 2010

Dagen før dagen før den store dagen

Dagens store plan var å kjøre en liten tur til den blåe byen for litt shopping, siste rest av julegaver. Planen var å stå opp tidlig og starte på kjøringen, men det gikk ikke helt etter planen. Men vi kom oss av gårde likevel. I dagen er det vintersolverv, den mørkeste dagen i året og jeg må si meg enig der. Føltes ut som klokken var åtte på kvelden når den bare var tre på ettermiddagen. Men Bø ligger akkuat langt nok sør til at et lite glimt av solen er til stede.

Kvaliteten på bildet er ikke så veldig bra, men det er heller ikke kameraet på mobilen. Syntes likvel at dette bilde ble kult. En solfarget himmel. Nydelig!

Ellers så ble det ikke så mye tid til strikking i kveld. Ettermiddagen gikk til bursdagsbesøk og jeg tok desverre ikke med meg strikningen dit. Kanskje like så greit ettersom jeg nok en gang ikke har lest mønstret godt nok.

Timer med strikking rett i vasken, en god del som måtte rekkes opp. Så vidt jeg ikke rakk opp alt for så å starte på nytt, men jeg klarte heldigvis å la være. Nå må jeg bli flinkere til å lese mønster slik at jeg kan spare meg for alt dette ekstraarbeidet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar