torsdag 21. april 2011

Ryddesjau - 2. og siste del


Endelig så kom lysten over meg til å fortsette ryddingen på boden, hobbykroken min. Det er vanskelig å prøve å være kreativ når pulten ser ut som den er blitt utsatt for et aldri så lite bombenedslag. Eller mit skip er lastet med..


Ryddingen var ikke unnagjort på null komma niks heller. Jeg har ganske mye stuff (i mangel på et bedre ord) så det måtte en del omorganisering til. Da er det ganske greit å ha Ikea i nærheten. Jeg er en stolt eier av ganske mange esker/bokser derifra. Og disse er bare så geniale for slike oppgaver. Jeg plasserte ut alle eskene på bordet og startet å fylle de. Stempler, bånd, klistremerker, rub-ons, brads og splitbinders, blomster og diverse annet pynt fikk hver sin eske.

Og resultatet ble ganske så bra. Det er kanskje ikke så godt synlig her, men jeg merker det i hvertfall. Stolen er ledig igjen, pulten er ryddet og klar hvis kreativiten skulle melde seg og alt jeg trenger står 'ligned opp på hyllene bak.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar