fredag 6. februar 2015

Prosjekt - Baby Uggs

Livet går sin gang, og dokka mi er så flink å sove nå på kveldene at det er muligheter for litt mammatid nå. Og med det en sjanse for å prøve å få utløp for alle de ideer som jeg har inni hodet mitt. Noe har jeg fått gjort, men det har bare tatt litt tid å få det ferdig ;)

Jeg fikk lyst til å ordna noe "sko" til vesla, og mente jeg hadde sett støvler/uggs en gang. Etter litt surfing på nett fant jeg ei brukbar oppskrift og arbeidet med å hekle disse skoa starta. 


Første forsøket ble ikke så vellykket så - try, try again.
Andre gang gikk det bedre, og det ferdige resultatet ble ikke så aller verst. Sko nr to gikk ennå lettere å hekle. Fargevalget ble bare så enkelt som det jeg har liggende av garn i kurvet. Dette var uansett bare en test.


Det ferdige resultatet. 
Ikke så aller verst.
Gleder meg til å kle de på.
Knappevalget er ikke det beste, men, igjen, det var det jeg hadde liggende. 
(Note-to-self: Må gå til anskaffelse av et assortert knappeutvalg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar