søndag 29. januar 2012

Strikke strikke strikke

Jeg holder på med et par lester. Var meningen at jeg skulle gjøre de ferdig til jul og gi de i julegave, men slik gikk det ikke. Hadde strikketøyet med meg i tilfelle jeg skulle få ånden over meg, men det skjedde heller ikke. Men, jeg tok med meg strikningen på bingo en dag, ja det hender jeg går på bingo noen ganger, for å ha noe å gjøre i pausene mellom spillene. Og da oppdaget jeg at det var ganske stor forskjell på den allerede strikkede lesten og den jeg holdt på med.

Slike ting gjør at jeg mister litt av strikkelysten og strikketøyet ble dermed lagt bort. Men, i går fant jeg ut at jeg skulle rydde litt ved å fjerne noe av alle de prosjektene som ligger rundt omkring. Lestene ble første prosjekt ut. Og, til ingen overraskelse for de som kjenner meg, endte det opp med at jeg rekket opp den allerede ferdigstrikkede lesten. Var ikke fornøyde med den, så jeg tok det ikke så tungt. Noe med passformen som var gal, mye bedre på den jeg holdt på med. Såh, no jeg har to lester å strikke ferdig, imotsetning til bare en. Ting tar tid!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar