mandag 10. oktober 2011

Selvlagde maskemarkører

Strikkenett.no kunne for en liten stund tilbake fortelle av de hadde tatt inn nye varer, deriblant noen fancy maskemarkører som jeg likte. Jeg har alltid tidligere brukt binders, noe som ikke falt helt i smak hos han som plutselig fikk bruk for de. Eller jeg har brukt rester av annet garn jeg har knyttet fast i strikkingen.

Men hvorfor betale, som i Strikkenett.no sitt tilfelle, 95 kr hvor 6 stk når det meste av "råvarene" for lage de selv ligger i smykkeboksen min på boden. En liten tur innom Panduro for vokset lintråd samt en pose med wireklemmere og jeg var klar. Bokser med ulike fargede perler og charms hadde jeg allerede nok av hjemme.

Et dykk i boksen og en liten time på boden gav 6 egenproduserte, unike maskemarkører.


Nå er det bare å sette i gang med strikkingen og smykke den til med disse fine markørene.

1 kommentar: