fredag 9. september 2011

Bitt av broderingsbasillen..

Igjen. Heldigvis, det begynner å bli en god stund siden sist jeg satte meg ned for å brodere litt. Må innrømme at det var litt godt. En må variere litt mellom de ulike syslene. Så, jeg åpnet skuffa og tok det broderiet som lå øverst. Heldigvis var det et uåpnet et. Det er mest moro å starte på nye prosjekt. Noen små skjønnhetsfeil innholder det, men det er heldigvis ikke synlig for noen andre enn meg, så da kan jeg leve med det.

Neste broderi gikk det litt bedre med, ikke fullt så mange feil der. Men så er det også bare et lite julekort.

Har ikke orket å stryke og montere det ennå, men skal nok få gjort det etterhvert. Og kanskje hvis jeg får meg et hus noen gang at jeg får hengt det opp.

Et kjapt like julekort. Ble ikke så aller verst.

1 kommentar:

  1. That is pretty, thanks for sharing!
    hey, Pixie dust paperie is giving away a Pixie Kit, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    SvarSlett