onsdag 25. november 2009

Kreativ Hobby - Utfordring

Fyrstikkeskekalender

Gave til mamma :)

Jeg så i fjor mange som laget kalender av fyrstikkesker. Tiden rakk ikke til i fjor, men i år øynet jeg muligheten for å prøve dette ut. Den ble kanskje litt enkel i pyntingen, men jeg håper min lille søster som får denne i år blir fornøyd.

Og ettersom adventen snart banker på døren tenkte jeg at en liten oppmersomhet ville være kjærkommen. Har vært på Kremmerhuset og kjøpt inn adventte ( jeg føler at den er et must å ha i skapet) og laget et lite omslag til den. Håper den blir satt pris på :)

Bidra 6 og 7 til Kreativ Hobbys - Julekortutfordringen

1 kommentar:

  1. så fin kalender du har laget :) gøy å titte litt i bloggene til de andre deltagerne hos KH'utfordringer ...
    Ha en flott dag !!
    Hilsen Antje :)

    SvarSlett