onsdag 24. juni 2009

Hobbykveld i Kongsberg

Første del av ferien gikk i år til Kongsberg. Min del av familien. Og siden min søster også liker å holde på med litt scrapping så jeg mitt snitt i å pakke "scrappe-bagen". Tenkte vi kunne ta en kveld hvor vi hobbyerte litt :)
Inviterte den yngste søstra med også, men hun ville helst være sammen med typen. Go Figure :)

Tidligere på fredagen tok jeg en tur innom Martines Landhandleri og svidde av noen kroner. Måtte jo ha LITT mer stæsj til den o-så-store kvelden.

Vi startet kvelden med å løse ukens oppgave på Art Pieces (posten under denne). Etter det så orket vi ikke gjøre flere utfordringer. Kan jo ikke bruke hele kvelden å lette etter utfordringer vi begge har lyst til å delta på. Så vi bestemte oss for å lage egne utfordringer, hver vår gang. Dette var hva vi endte opp med.

2. Fisk







3. Blått og brunt








4. Rosa og grønt








5. Rødt og gult







6. Blått og hvitt








7. Blått og oransje






Det er bare "skisser" foreløpig. For min del i hvertfall er de ikke ferdige. Hun hadde ikke så mye å dekorere med så der vil komme mer på kortene mine etterhvert.

Heller ikke så vanskelig å se at hun hadde en klarere plan for kvelden enn meg. Jeg laget kort/forside til kort, men hun lagde for det meste bare LO'er, til feriealbumet hennes. Hun skulle være så flink å få en tyvstart til vinteren.

Men noen "favoritter" fikk vi i løpet av kvelden. Hun var mest fornøyd med sin blå/brun, mens jeg tror jeg går min blå/hvit.


En vellykket kveld vil jeg si! :)

1 kommentar:

  1. Hei, jeg bare sniker litt på bloggen din ;) Artige kort du lager. Kan godt forstå at du svidde av noen kroner på Martines Landhandleri, det er vanskelig å gå ut derfra uten fulle handleposer og et smil om munn ;) Jeg blir alltid inspirert der. Stå på videre med scrappehobbyen din! :) Hilsen Eli.

    SvarSlett