fredag 25. mai 2012

Prosjekt: Babyteppe nr 2

Jeg har noen veldige produktive søstre og når jeg først har gitt ei et teppe føler jeg at jeg også må strikke til hun andre. Og siden vi vet kjønnet, jeg håper i hvertfall det stemmer, så valgte jeg en guttefarge denne gangen. Eller det vil si, jeg valgte. Forrige gang strikket jeg på "bestilling". Jeg gikk også for et annet mønster denne gangen.


Denne gangen klarte jeg å være litt mer produktiv. Kanskje fordi det bare var en måned igjen til terminen. Mangler et bilde, glemte av å fotografere framskrittet en dag, men det var ikke snakk om så mange runder som ble strikket den kvelden.


Teppet er ferdig, må bare feste trådene og dampe det litt. Nå er det bare for lillegutt å komme, tante er klar :)

3 kommentarer:

  1. Åh! Det va fint!! :)
    Æ trur han Herman ønske sæ et sånt et ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. Han har jo allerede et. Bynne han ikke så blir førr stor førr et babyteppe :)

      Slett
  2. Neei, bruke det teppet masse! Deilig å ha når det e midt i mellom kaldt og varmt ute - passe å ha på da.. Og så e det jo så fiint, så pynt jo opp vogna når vi e ute å trille :)

    SvarSlett