onsdag 15. februar 2012

En produktiv onsdag

Jeg hadde bestemt meg for å være kreativ idag, eller ihvertfall gjøre noe annet enn bare ligge på sofaen.

Jeg startet for en stund siden på et heklet teppe. Fikk endelig heklet ferdig alle rutene, men det varte og rakk med monteringen. Var meningen at jeg skulle gi det i gave til en ny verdensborger, og nå må jeg få det ferdig før jenta blir for gammel.

Men det var ikke så enkelt med monteringen. Ble ikke enig med meg selv om hvordan jeg skulle sette rutene sammen. Så, for å gjøre noe annet ble det en tur innom kjøkkenet og litt baking. Kveldens resultat:

Ny runde med kolakaker. Var mer i boksen, men innen bilde ble tatt var det minket mistenkelig mye.

Havredrømmer.

Baking unnagjort, tilbake til teppet. Valgte enkel montering og nå er alle rutene satt sammen. Nå er det bare resten igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar