fredag 17. september 2010

Fargelegging

Ser så mange nydelige fargelagte kort ute i den store bloggosfæren. Og ønsker dypt og inderlig at jeg kan bli like flink. Det ser så lett ut når andre gjør det, men det ender som regel i fiasko når jeg skal utføre noe. Bildene oppe i hodet og det som faktisk ender opp på papiret er verdner fra hverandre. Snakk om rot i signaler.

Men jeg gir ikke opp så lett, spesielt ikke når jeg har gått til innkjøp av blant annet promarkers. Synes jeg skylder meg selv å lære å bruke de. Og jeg kan vel ikke bli verre med tiden? Øvelse gjør mestre.. bla bla bla.. Så da er det bare å ta pennene fatt og..

Practice, practice, practice!


De fleste ble ikke seende så aller verst ut. Da gjenstår det bare å bruke de.
(Stemplene er fra Kreativ Hobby)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar